Termeni Și Condiții

Utilizarea site-ului


Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.demoda.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Pentru a fi informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile urmatoare. LORBAS FASHION SRL cu sediul in Sat Clinceni Com. Clinceni, Monumentelor, nr. 4C, Ilfov , identificata prin CUI 48568863, J23/4959/2023, isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. De asemenea ne rezervam dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil. Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate. Tot continutul site-ului www.demoda.ro este proprietatea LORBAS FASHION SRL si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul scris a LORBAS FASHION SRL a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare. Pentru a ne sesiza orice incalcare privind legea pentru protectia drepturilor de autor, ne puteti contacta la demodahelpdesk@gmail.com. Pentru a face o comanda on-line este necesara autentificarea in cazul in care exista un cont creat anterior sau completarea unui formular, utilizatorul avand obligatia de a furniza informatii reale si corecte despre persoana sa. Daca LORBAS FASHION SRL suspecteaza ca informatiile puse la dispozitie de utilizator nu sunt reale, isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul acestuia la serviciile oferite de site-ul www.demoda.ro si de a anula comanda respectiva.

2. Confidentialitate

LORBAS FASHION SRL respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor; demodahelpdesk@gmail.com. si LORBAS FASHION SRL se angajaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, oferta si politica firmei; demodahelpdesk@gmail.com. si LORBAS FASHIONSRL nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza datele dvs de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit. Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-u lwww.demoda.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a demodahelpdesk@gmail.com. Pentru a sterge informatiile furnizate de dvs din baza de date, este de ajuns sa ne contactati si sa cereti acest lucru printr-o cerere scrisa trimisa prin e-mail la adresa demodahelpdesk@gmail.com. LORBAS FASHION SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru, sau actiunilor unor terte persoane.

3. LIVRAREA

Livrarea se face in termen de 1-3 zile. Costul de livrare, in valoare de 19 lei este suportat de catre consumator. Ai transport gratuit la comenzi mai mari de 200 lei.

Cum plătesc?
Plata se poate face: – în numerar, la livrare (sistem ramburs) sau online cu cardul prin procesatorul de plata Netopia; un reprezentant al LORBAS FASHION SRL se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp.

4 . CONDITII DE RETUR

!!! Atentie: produsele din categoria “Lichidari de stoc” NU SE POT RETURNA SAU SCHIMBA!

Dorinta noastra este ca produsele pe care vi le oferim sa fie in deplina concordanta cu nevoile dumneavoastra.

Conform Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se pot returna in 14 zile calendaristice de la primirea coletului: “Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile”. Denuntarea unilatera a contractului in termenul de 14 zile se aplica doar persoanelor fizice, persoanele juridice neavand aceasta posibilitate.

Notificarea se va data, semna si trimite de catre dvs. prin e-mail la adresa: demodahelpdesk@gmail.com In situatia mentionata mai sus, clientii nostri pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. In cazul in care produsul are semne de folosire si uzura, conform Ordonantei 34/2014 ” Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor” .

LORBAS FASHION SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat, pe baza formularului de retur sau a notificarii trimise pe email la adresa mai sus mentionata, completate de catre client. In formularul de retur / notificarea scrisa se completeaza datele si contul bancar al titularului. Formularul de retur de pe site este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metoda doreste: email, postal, verbal etc.

Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator: “Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului cuprinde toate sumele de bani primite de vanzator de la client pentru produsul respectiv, inclusiv costurile initiale de transport, daca este cazul. Toate produsele returnate pentru care se returneaza suma integrala inapoi trebuie să fie într-o stare perfecta, fără urme de utilizare vizibile si cu certificatul de garantie in original.

Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

Produsele se vor returna la adresa punctului nostru de lucru din Strada Monumentul Eroilor 4C, Clinceni, Ilfov. Taxa retur 19 ron.

Iti punem la dispozitie doua modalitati de expediere a coletului :

Ne poti solicita sa trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului. Suma de 19 lei (taxa de curier) va fi scazuta din suma totala care trebuie returnata. Poti alege o alta firma de curierat suportand costul transportului (achitand taxa de expediere colet). Te rugam, sa NU returnezi coletele prin Posta Romana.

Produsul trebuie returnat in ambalajul original si impachetat intr-o coala, folie de plastic sau punga. In cazul in care deteriorezi cutia prin lipirea directa a awb-ului, se va percepe o taxa de 15 lei.

5. SCHIMBAREA PRODUSELOR

!!! Atentie: produsele din categoria “Lichidari de stoc” NU SE POT RETURNA SAU SCHIMBA!

În cazul în care doriţi alte produse (modele sau marimi) decât cele pe care le returnaţi vă putem ajuta în limita stocului real disponibil al depozitul nostru. Taxele de transport pentru schimb de marime sunt suportate de client, în valoare de 30 lei (transport tur-retur) in toata tara.

Va rugam sa urmati pasii de mai jos:

PASUL 1: Plaseaza o comanda noua (cu produsul pe care il doresti in schimb) si scrie la Comentarii comanda ID-ul comenzii plasate anterior, codul si denumirea produsului pe care doresti sa il inlocuiesti si motivul schimbului:
PASUL 2: Impachetaza intr-o coala, folie de plastic sau punga produsul pe care doresti sa il returnezi, pentru a nu deteriora cutia in urma transportului.
PASUL 3: Noi vom trimite produsul la schimb prin firma de curierat DPD.
Curierul se va prezenta la adresa ta cu noul colet continand marimea sau modelul ales , iar tu ii vei preda coletul (ambalat corespunzator) ce va contine produsul cu marimea/modelul nepotrivit. Vei achita si diferenta de pret si/sau taxa de transport daca este cazul.

Important: Daca pretul produsului pe care il doresti in schimb este mai mare, vei plati diferenta de bani ramburs, cand va ajunge curierul cu produsul la schimb. Daca pretul produsului este mai mic, atunci iti vom returna suma sub forma de voucher transmis pe mail, pe care il poti folosi intr-o comanda ulterioara.

Sau iti viram diferenta intr-un cont bancar. Te rugam cand plasezi comanda cu produsul la schimb, in rubrica de observatii sa notezi (numele titularului de cont si contul IBAN). Ai la dispozitie 30 zile din momentul primirii coletului in care poti sa schimbi produsul/produsele. Important! Cupoanele de reducere nu se aplica comenzilor de schimb.

Va punem la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
– DPD 19 lei toata tara
– DPD Schimb de model/culoare 19 lei in toata tara

6. GARANTIA PRODUSELOR

Prin garanţia oferită nu se aduce atingere drepturilor consumatorilor prevăzute de Legea nr. 449/2003 şi OG nr. 21/1992.

Condiţii şi norme de garanţie:

a. Constatarea deficienţelor, a naturii şi cauzelor acestora se face de reprezentantul vânzătorului, de la punctul de lucru de unde a fost achiziţionat produsul.

Remedierea deficienţelor constatate, înlocuirea produselor pentru care repararea acestora nu este posibilă, respectiv restituirea contravalorii produselor achiziţionate în situaţia în care măsurile de reparare sau înlocuire nu sunt posibile (în ordinea menţionată) se efectuează de către unitatea vânzătoare.

b. Garanţia îşi pierde valabilitatea în caz de:

– folosirea/utilizarea/instalarea incorectă/defectuoasă/neconformă cu instrucţiunile de folosire/utilizare/întreţinere livrate împreună cu produsul;

– folosire abuzivă – se consideră folosire abuzivă şi schimbarea destinaţiei produsului

– în cazul intervenţiilor neautorizate;

– pierderea sau deteriorarea certificatului de garanţie.

c. La solicitarea remedierilor produsului în termenul de garanţie se prezintă:

– certificatul de garanţie original;

– bon de casă fiscal, factura fiscală şi chitanţa sau ordinul de plată (dacă este cazul), în copie.

Pierderea certificatului de garanţie şi documentelor de achiziţie generează pierderea garanţiei.

d. La solicitarea acordării garanţiei, produsul trebuie sa fie prezentat împreună cu toate accesoriile acestuia şi, în măsura în care este posibil, în ambalajul original (fără a fi o condiţie obligatorie).

Remedierea deficienţelor conform certificatului de garanţie şi legislaţiei în vigoare se realizează în termen de 15 zile de la constatarea acestora de către reprezentantul vânzătorului.

Garanţia se asigură în conformitate Legea nr. 499/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, cu modificările şi completările ulterioare, şi Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, cu modificările şi completările ulterioare.

7. Litigii

Pentru orice conflict aparut intre LORBAS FASHION SRL si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul LORBAS FASHION SRL. Contravaloarea transportului produselor catre firma LORBAS FASHION SRL va fi suportata de client; Exceptie de la returnare: produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stocu LORBAS FASHION SRL ), produsele consumabile. Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la demodahelpdesk@gmail.com.